LIVE
stream
Live Stream to rodzaj usługi, która w ostatnim czasie zyskała zarówno na popularności jak i wartości. Przez sytuację jaka miała miejsce na początku roku 2020 takie rozwiązanie stało się standardem i na dobre zagościło w mediach.
Streaming eventów to już standard. Jeszcze niedawno była to usługa często droga, niedostępna, ponadczasowa. Aktualnie jesteśmy w stanie zarówno rejestrować jak i streamować Twoje wydarzenie jednocześnie. Podczas realizacji wykorzystujemy kilka kamer, profesjonalny dźwięk, oświetlenie, a nawet budujemy potrzebną scenografię. To wszystko wpływa na prestiż wydarzenia.
Transmisja na Facebook
Transmisja na Facebook
to aktualnie najbardziej znana i najczęściej wybierana forma transmisji. Jest to najbliższa i bardzo personalna opcja dla Twojej firmy. Dzięki połączeniu z platformą social media możemy korzystać bezpośrednio z komunikatora jakim jest czat.
Nie jest tajemnicą, że Facebook w pierwszej kolejności promuje treści wideo, a szczególnie transmisje live. Dzięki temu możesz zwiększyć zasięgi swojego eventu, czy szkolenia.
Transmisja na YouTube
to kolejna bardzo popularna opcja dotarcia do swojej publiczności. Aktualnie jest to rozwiązanie całkowicie darmowe, natomiast posiada pewne ograniczenia, takie jak brak umieszczania reklam. Transmisję z YouTube można udostępnić na żywo na dowolnej stronie internetowej. Dzięki temu można streamować równocześnie np. na Facebooku. Transmisja jest w pełni responsywna, więc można oglądać ją zarówno na TV, komputerze czy smartfonie.
Ponadto każda udostępniona transmisja na YouTube jest zapisywana na serwerze. Dzięki temu zaraz po zakończeni transmisjii, nagranie wydarzenia będzie dostępne pod konkretnym linkiem.
Transmisja na YouTube
Transmisja Webinaru
Webinary
to również nic innego jak możliwość interakcji z widzami w czasie rzeczywistym. Natomiast jest to przykładowo forma szkolenia, podczas którego widzowie mogą udzielać się na czacie. W środowisku biznesowym i przedsiębiorczym Webinary pomagają w nawiązaniu komunikacji z potencjalnymi oraz dotychczasowymi klientami. Przy okazji można użyć dodatkowych narzędzi do pokazu slajdów i prezentacji. Ponadto jest opcja odtwarzania gotowych filmów szkoleniowych, dzielenia pulpitu czy udostępniania plików.
Wydarzenia wewnątrz globalnych korporacji mają duże znaczenie – aż 25 proc. budżetów marketingowych lokowanych jest w organizację eventów (wg Forrester Research). Stąd w czasach pandemii nastąpił gwałtowny wzrost popytu na technologie wspierające nie tylko organizatora, ale również uczestnika e-spotkania – podkreśla Andrzej Targosz, prezes i twórca Eventory.
źródło: Business Insider